Sections

Recent Chat Log

Time Position Name Message
Oct 16, 2017 8:55:11 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ you gay?
Oct 16, 2017 8:55:11 pm 688  Yuriy Fisher come b
Oct 16, 2017 8:54:55 pm 7,758  :D hack
Oct 16, 2017 8:54:46 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ jajaja
Oct 16, 2017 8:54:44 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ wow
Oct 16, 2017 8:54:29 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ how old are u?
Oct 16, 2017 8:54:21 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ joker
Oct 16, 2017 8:54:16 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ haha
Oct 16, 2017 8:54:10 pm 688  Yuriy Fisher BAITED WORD.
Oct 16, 2017 8:54:07 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ xD
Oct 16, 2017 8:53:19 pm 20  ~Virus_pertubado o.O foda se
Oct 16, 2017 8:53:17 pm 688  Yuriy Fisher ROFL
Oct 16, 2017 8:53:12 pm 213  tantan virus u fkn faggot idiot
Oct 16, 2017 8:52:14 pm 167  [YFN] High af *dRACO w w w
Oct 16, 2017 8:52:04 pm 167  [YFN] High af *dRACO diediedie
Oct 16, 2017 8:51:58 pm 167  [YFN] High af *dRACO go go go !
Oct 16, 2017 8:51:39 pm 11  </3 csm
Oct 16, 2017 8:51:33 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ kaaajajakaka
Oct 16, 2017 8:51:29 pm 688  Yuriy Fisher da comrad
Oct 16, 2017 8:51:22 pm 308  Johnny Kudro! no sound! pidaras suka
Oct 16, 2017 8:51:17 pm 167  [YFN] High af *dRACO he doesnt die
Oct 16, 2017 8:51:14 pm 688  Yuriy Fisher lol i thought u had him too
Oct 16, 2017 8:51:08 pm 167  [YFN] High af *dRACO how tf
Oct 16, 2017 8:51:03 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ nice xD
Oct 16, 2017 8:50:51 pm 111  n4.sk malditos por q se quedan
Oct 16, 2017 8:50:47 pm 688  Yuriy Fisher /TOP15
Oct 16, 2017 8:50:43 pm 688  Yuriy Fisher /RANK
Oct 16, 2017 8:50:25 pm 688  Yuriy Fisher 0=
Oct 16, 2017 8:49:55 pm 11  </3 im respec
Oct 16, 2017 8:49:55 pm 688  Yuriy Fisher how i miss lo
Oct 16, 2017 8:49:53 pm 688  Yuriy Fisher wtf.
Oct 16, 2017 8:49:49 pm 20  ~Virus_pertubado o.O no bro
Oct 16, 2017 8:49:39 pm 11  </3 virus pro wow
Oct 16, 2017 8:49:34 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ ok
Oct 16, 2017 8:49:30 pm 15  WHX | nevermore long
Oct 16, 2017 8:49:25 pm 4  d-block awesome team
Oct 16, 2017 8:49:15 pm 11  </3 .ready
Oct 16, 2017 8:48:51 pm 7,758  :D x2
Oct 16, 2017 8:48:37 pm 15  WHX | nevermore I AM PERU
Oct 16, 2017 8:48:33 pm 688  Yuriy Fisher ROFL
Oct 16, 2017 8:48:31 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ jacker
Oct 16, 2017 8:48:29 pm 7,758  :D anyone peru _
Oct 16, 2017 8:48:27 pm 167  [YFN] High af *dRACO ???
Oct 16, 2017 8:48:26 pm 167  [YFN] High af *dRACO what kinda name is triplecombinationflusterbluster
Oct 16, 2017 8:47:02 pm 167  [YFN] High af *dRACO wheni i fuck yo bitch
Oct 16, 2017 8:46:50 pm 32  wOw /top15
Oct 16, 2017 8:46:50 pm 15  WHX | nevermore how is babby formed?
Oct 16, 2017 8:46:47 pm 688  Yuriy Fisher lol says NYC>.
Oct 16, 2017 8:46:41 pm 15  WHX | nevermore muy delicioso?
Oct 16, 2017 8:46:40 pm 7,758  :D where server from _
Oct 16, 2017 8:46:33 pm 688  Yuriy Fisher yummy?
Oct 16, 2017 8:46:30 pm 15  WHX | nevermore penis?
Oct 16, 2017 8:46:23 pm 167  [YFN] High af *dRACO dick i know
Oct 16, 2017 8:46:17 pm 539  Sd ! NiceTry i suck
Oct 16, 2017 8:46:09 pm 167  [YFN] High af *dRACO ^ same
Oct 16, 2017 8:45:59 pm 65  U'r LoK~! --(o.O)-> .l.(-.-).l.
Oct 16, 2017 8:45:41 pm 65  U'r LoK~! --(o.O)-> -.-
Oct 16, 2017 8:45:25 pm 688  Yuriy Fisher classic let him plant to defuse technique
Oct 16, 2017 8:45:23 pm 1,920  [B+}BalaCrava** foi mal kkk
Oct 16, 2017 8:45:23 pm 32  wOw hah'
Oct 16, 2017 8:45:22 pm 167  [YFN] High af *dRACO i could tell
Oct 16, 2017 8:45:21 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ jaja
Oct 16, 2017 8:45:19 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ muerto
Oct 16, 2017 8:45:19 pm 1,920  [B+}BalaCrava** lol
Oct 16, 2017 8:45:19 pm 688  Yuriy Fisher classic flash to bhop shank technique
Oct 16, 2017 8:45:02 pm 4  d-block so funny
Oct 16, 2017 8:45:02 pm 15  WHX | nevermore i've slapped many an ass into a new dimension
Oct 16, 2017 8:44:45 pm 167  [YFN] High af *dRACO slapped his ass to new dimension
Oct 16, 2017 8:44:39 pm 688  Yuriy Fisher rofl
Oct 16, 2017 8:44:34 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ xD
Oct 16, 2017 8:44:14 pm 308  Johnny Kudro! no sound! pidrila ibannaya
Oct 16, 2017 8:43:50 pm 688  Yuriy Fisher BOMB CAT
Oct 16, 2017 8:43:11 pm 688  Yuriy Fisher nt*
Oct 16, 2017 8:43:08 pm 688  Yuriy Fisher n1
Oct 16, 2017 8:43:08 pm 4  d-block fuck
Oct 16, 2017 8:43:05 pm 4  d-block da duck
Oct 16, 2017 8:42:59 pm 3  -~=JoKeR~is~WiLd=~-lR/WHX lol
Oct 16, 2017 8:42:55 pm 688  Yuriy Fisher rolf
Oct 16, 2017 8:42:43 pm 15  WHX | nevermore b clear
Oct 16, 2017 8:42:38 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ wtf
Oct 16, 2017 8:42:12 pm 308  Johnny Kudro! no sound! sy4iy potroh!
Oct 16, 2017 8:41:21 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ xD
Oct 16, 2017 8:41:20 pm 4  d-block lol
Oct 16, 2017 8:41:13 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ cagon
Oct 16, 2017 8:41:12 pm 15  WHX | nevermore nevermind
Oct 16, 2017 8:40:58 pm 15  WHX | nevermore nxt rd
Oct 16, 2017 8:40:58 pm 7  WHX | |CU|unknown ytimeleft
Oct 16, 2017 8:40:54 pm 27  WHX | E_- pablo
Oct 16, 2017 8:40:54 pm 15  WHX | nevermore mid to b
Oct 16, 2017 8:40:39 pm 111  n4.sk lol
Oct 16, 2017 8:40:39 pm 308  Johnny Kudro! no sound! pain you was blinded?
Oct 16, 2017 8:40:36 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ jaja
Oct 16, 2017 8:40:35 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ pablo ta to cagao
Oct 16, 2017 8:39:57 pm 286  [!R] josh. wat
Oct 16, 2017 8:39:51 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ wtf
Oct 16, 2017 8:39:45 pm 167  [YFN] High af *dRACO get em
Oct 16, 2017 8:39:39 pm 222  sAshka moscow
Oct 16, 2017 8:39:34 pm 286  [!R] josh. lol
Oct 16, 2017 8:39:32 pm 167  [YFN] High af *dRACO foul
Oct 16, 2017 8:39:29 pm 308  Johnny Kudro! no sound! sashka otkuda ti?
Oct 16, 2017 8:39:23 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ :)
Oct 16, 2017 8:39:10 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ wtf
Oct 16, 2017 8:39:04 pm 4  d-block bb
Oct 16, 2017 8:38:55 pm 286  [!R] josh. mid
Oct 16, 2017 8:37:32 pm 33  sha_. cat
Oct 16, 2017 8:37:09 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ haahha
Oct 16, 2017 8:37:02 pm 539  Sd ! NiceTry we won
Oct 16, 2017 8:36:58 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ u drink?
Oct 16, 2017 8:36:52 pm 688  Yuriy Fisher llong
Oct 16, 2017 8:36:44 pm 688  Yuriy Fisher long
Oct 16, 2017 8:36:37 pm 539  Sd ! NiceTry go team
Oct 16, 2017 8:36:33 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ we
Oct 16, 2017 8:36:33 pm 167  [YFN] High af *dRACO im finna go b every round now
Oct 16, 2017 8:36:32 pm 3  -~=JoKeR~is~WiLd=~-lR/WHX lol
Oct 16, 2017 8:36:02 pm 118  WHX | Kurt Cocaine wtf
Oct 16, 2017 8:35:38 pm 33  sha_. :D
Oct 16, 2017 8:35:38 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ jajaa
Oct 16, 2017 8:35:38 pm 111  n4.sk jajajjajajaj
Oct 16, 2017 8:35:37 pm 4  d-block namnn
Oct 16, 2017 8:35:34 pm 4  d-block aswww
Oct 16, 2017 8:35:31 pm 4  d-block yes
Oct 16, 2017 8:35:30 pm 4  d-block yes
Oct 16, 2017 8:35:28 pm 539  Sd ! NiceTry we just get raped every round lol
Oct 16, 2017 8:34:46 pm 4  d-block cat
Oct 16, 2017 8:33:38 pm 167  [YFN] High af *dRACO mf
Oct 16, 2017 8:33:36 pm 7  WHX | |CU|unknown lol
Oct 16, 2017 8:33:22 pm 118  WHX | Kurt Cocaine virus sai da base fi
Oct 16, 2017 8:33:08 pm 539  Sd ! NiceTry shit
Oct 16, 2017 8:32:22 pm 7  WHX | |CU|unknown rtd
Oct 16, 2017 8:32:21 pm 94  pablo argentina palisaaaa
Oct 16, 2017 8:32:14 pm 167  [YFN] High af *dRACO lmao i already know im fuckoin with these folks
Oct 16, 2017 8:31:59 pm 65  U'r LoK~! --(o.O)-> Dust2 24/7 -.-
Oct 16, 2017 8:31:57 pm 4  d-block rtd
Oct 16, 2017 8:31:55 pm 7  WHX | |CU|unknown nominate de_dust2
Oct 16, 2017 8:31:54 pm 167  [YFN] High af *dRACO nom
Oct 16, 2017 8:31:47 pm 167  [YFN] High af *dRACO unknown yu dumb
Oct 16, 2017 8:31:46 pm 4  d-block nominate de_inferno
Oct 16, 2017 8:31:40 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ wtf
Oct 16, 2017 8:31:31 pm 4  d-block lol
Oct 16, 2017 8:31:28 pm 167  [YFN] High af *dRACO headass
Oct 16, 2017 8:31:26 pm 539  Sd ! NiceTry yes fnally
Oct 16, 2017 8:30:26 pm 167  [YFN] High af *dRACO laggers
Oct 16, 2017 8:30:25 pm 11  </3 omg
Oct 16, 2017 8:28:54 pm 15  WHX | nevermore lol
Oct 16, 2017 8:28:53 pm 15  WHX | nevermore just too many people
Oct 16, 2017 8:28:16 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ gil
Oct 16, 2017 8:28:11 pm 167  [YFN] High af *dRACO he thought he died
Oct 16, 2017 8:28:10 pm 226  CLOVISSSSSSSSSSSSSSSSSSS de novo
Oct 16, 2017 8:28:08 pm 15  WHX | nevermore boom
Oct 16, 2017 8:28:06 pm 228  ^*GENKIDAMA*^ wtf
Oct 16, 2017 8:28:05 pm 107  p0!$0N d,e,f
Oct 16, 2017 8:27:38 pm 11  </3 a or b?
Oct 16, 2017 8:27:34 pm 107  p0!$0N lolmax
Oct 16, 2017 8:27:32 pm 107  p0!$0N lol
Oct 16, 2017 8:27:28 pm 15  WHX | nevermore hahaha
Oct 16, 2017 8:27:27 pm 15  WHX | nevermore lol
Oct 16, 2017 8:27:25 pm 15  WHX | nevermore shoot him
Oct 16, 2017 8:27:24 pm 15  WHX | nevermore wtf
Oct 16, 2017 8:27:06 pm 1,333  ***@.D.$*** xarope
Oct 16, 2017 8:26:28 pm 27  WHX | E_- cunt
Oct 16, 2017 8:26:19 pm 539  Sd ! NiceTry poop
Oct 16, 2017 8:25:53 pm 33  sha_. :DF
Oct 16, 2017 8:25:52 pm 226  CLOVISSSSSSSSSSSSSSSSSSS kkkk
Oct 16, 2017 8:25:46 pm 7  WHX | |CU|unknown LOL
Oct 16, 2017 8:25:46 pm 15  WHX | nevermore lol
Oct 16, 2017 8:25:45 pm 15  WHX | nevermore nobody at bomb?
Oct 16, 2017 8:25:36 pm 4  d-block omg
Oct 16, 2017 8:25:34 pm 167  [YFN] High af *dRACO yall use the radio more than playing
Oct 16, 2017 8:25:13 pm 27  WHX | E_- who cheats ?
Oct 16, 2017 8:25:08 pm 27  WHX | E_- b clear
Oct 16, 2017 8:25:06 pm 27  WHX | E_- rofl
Oct 16, 2017 8:25:06 pm 100  cloudmagic faggot cheater
Oct 16, 2017 8:25:03 pm 100  cloudmagic gg
Oct 16, 2017 8:25:02 pm 100  cloudmagic CALac admin
Oct 16, 2017 8:24:45 pm 100  cloudmagic and you know it piece of garbage
Oct 16, 2017 8:24:40 pm 100  cloudmagic slow ive been playing 20 fucking years you cheat
Oct 16, 2017 8:24:38 pm 15  WHX | nevermore who you talking to?
Oct 16, 2017 8:24:37 pm 226  CLOVISSSSSSSSSSSSSSSSSSS kkkkkk
Oct 16, 2017 8:24:36 pm 4  d-block still a W
Oct 16, 2017 8:24:33 pm 100  cloudmagic garbage ass cheater
Oct 16, 2017 8:24:32 pm 3  -~=JoKeR~is~WiLd=~-lR/WHX your slow
Oct 16, 2017 8:24:22 pm 11  </3 ahahhaha
Oct 16, 2017 8:24:19 pm 27  WHX | E_- emo hack
Oct 16, 2017 8:24:18 pm 100  cloudmagic you are the most blatant piece of shit cheater ive ever seen
Oct 16, 2017 8:24:17 pm 11  </3 wow
Oct 16, 2017 8:24:16 pm 15  WHX | nevermore wtf
Oct 16, 2017 8:24:11 pm 27  WHX | E_- rofl
Oct 16, 2017 8:24:10 pm 4  d-block wtf
Oct 16, 2017 8:24:06 pm 100  cloudmagic joker
Oct 16, 2017 8:23:25 pm 107  p0!$0N nt
Oct 16, 2017 8:23:24 pm 539  Sd ! NiceTry aww nt
Oct 16, 2017 8:23:24 pm 111  n4.sk lol
Oct 16, 2017 8:23:22 pm 11  </3 wow
Oct 16, 2017 8:23:17 pm 27  WHX | E_- bet all on clovis
Oct 16, 2017 8:23:15 pm 7  WHX | |CU|unknown leave it to virus to ruin your dreams
Oct 16, 2017 8:23:06 pm 3  -~=JoKeR~is~WiLd=~-lR/WHX lol
Oct 16, 2017 8:23:01 pm 7  WHX | |CU|unknown LOL
Oct 16, 2017 8:23:00 pm 27  WHX | E_- rekt
Oct 16, 2017 8:22:56 pm 15  WHX | nevermore c'mon bitches
Oct 16, 2017 8:22:42 pm 15  WHX | nevermore rofl

Admin Options: