Sections

Recent Chat Log

Time Position Name Message
Jan 18, 2020 2:19:13 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 * drop
Jan 18, 2020 2:19:05 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 i drom you my gun
Jan 18, 2020 2:18:00 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 dont shot
Jan 18, 2020 2:17:23 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 go to bomb side A in next round
Jan 18, 2020 2:15:01 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 moment
Jan 18, 2020 2:14:52 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 chat key Y
Jan 18, 2020 2:14:34 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 key g
Jan 18, 2020 2:14:18 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 mp 5 g
Jan 18, 2020 2:13:59 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 dont shot
Jan 18, 2020 2:13:39 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 i in bomb side a
Jan 18, 2020 2:12:42 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 drop gun G
Jan 18, 2020 2:12:19 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 dont shot
Jan 18, 2020 2:12:07 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 this mp 5
Jan 18, 2020 2:10:57 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 key B in the resp
Jan 18, 2020 2:09:50 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 good
Jan 18, 2020 2:09:20 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 no
Jan 18, 2020 2:08:52 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 why
Jan 18, 2020 2:08:12 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 ...
Jan 18, 2020 2:07:43 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 dont buster mod in cs 1.6
Jan 18, 2020 2:07:15 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 clik B in resp
Jan 18, 2020 2:06:24 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 only pistol
Jan 18, 2020 2:05:51 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 chat is y
Jan 18, 2020 2:05:46 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 e fulserver
Jan 18, 2020 2:04:55 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 Man in resp B is buy
Jan 18, 2020 1:37:19 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 /comunity
Jan 18, 2020 1:37:14 am 29  Kuba173 inaczej rjisi12 /forum
Jan 17, 2020 10:54:12 pm -  GameDestroyed /Armas
Jan 17, 2020 9:07:15 pm 18  FeliFF yeah nos vemps
Jan 17, 2020 9:07:08 pm 18  FeliFF UNTIL LATE
Jan 17, 2020 9:07:07 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nos vemos
Jan 17, 2020 9:07:05 pm 8  WHX | vodka_pumpkin see you later
Jan 17, 2020 9:07:04 pm 8  WHX | vodka_pumpkin haha
Jan 17, 2020 9:07:03 pm 8  WHX | vodka_pumpkin cool!
Jan 17, 2020 9:07:01 pm 18  FeliFF hahaha
Jan 17, 2020 9:06:59 pm 18  FeliFF I need to go bro
Jan 17, 2020 9:06:54 pm 8  WHX | vodka_pumpkin ahahhaahha
Jan 17, 2020 9:06:51 pm 18  FeliFF Hahahah
Jan 17, 2020 9:06:33 pm 18  FeliFF Hahahaha
Jan 17, 2020 9:06:33 pm 99  Rick from FedEx gg
Jan 17, 2020 9:06:30 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :D
Jan 17, 2020 9:06:15 pm 8  WHX | vodka_pumpkin thx
Jan 17, 2020 9:06:11 pm 99  Rick from FedEx noice
Jan 17, 2020 9:06:07 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :D
Jan 17, 2020 9:06:06 pm 18  FeliFF Hahahah good
Jan 17, 2020 9:05:53 pm 99  Rick from FedEx having my internet at the edge of hell right now
Jan 17, 2020 9:05:45 pm 8  WHX | vodka_pumpkin feliff is good :P
Jan 17, 2020 9:05:42 pm 8  WHX | vodka_pumpkin haha it's cool
Jan 17, 2020 9:05:38 pm 99  Rick from FedEx sorry
Jan 17, 2020 9:05:30 pm 8  WHX | vodka_pumpkin ah nice try!
Jan 17, 2020 9:03:29 pm 8  WHX | vodka_pumpkin hahahaha
Jan 17, 2020 9:02:44 pm 99  Rick from FedEx oh shit
Jan 17, 2020 9:02:44 pm 8  WHX | vodka_pumpkin hahaa wow
Jan 17, 2020 9:02:16 pm 8  WHX | vodka_pumpkin haha sup :P
Jan 17, 2020 9:02:10 pm 99  Rick from FedEx oh hi lol
Jan 17, 2020 9:02:06 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :D
Jan 17, 2020 8:58:44 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nice try
Jan 17, 2020 8:54:20 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nice feliff!
Jan 17, 2020 8:52:44 pm 8  WHX | vodka_pumpkin ahora justo
Jan 17, 2020 8:52:29 pm 109  ApoCaLyPs3. 4 vs 2
Jan 17, 2020 8:52:08 pm 2  Spoky Ga under
Jan 17, 2020 8:51:59 pm 109  ApoCaLyPs3. not fair
Jan 17, 2020 8:51:54 pm 8  WHX | vodka_pumpkin he is
Jan 17, 2020 8:51:49 pm 18  FeliFF HEs good
Jan 17, 2020 8:51:46 pm 18  FeliFF Not
Jan 17, 2020 8:51:43 pm 109  ApoCaLyPs3. fuck
Jan 17, 2020 8:51:28 pm 18  FeliFF he went away
Jan 17, 2020 8:51:17 pm 18  FeliFF I dont know why radioktiva never play with me hahah
Jan 17, 2020 8:49:07 pm 8  WHX | vodka_pumpkin yeah
Jan 17, 2020 8:49:06 pm 109  ApoCaLyPs3. /rs\
Jan 17, 2020 8:49:05 pm 8  WHX | vodka_pumpkin HA
Jan 17, 2020 8:49:00 pm 109  ApoCaLyPs3. tuna gay :D
Jan 17, 2020 8:48:56 pm 8  WHX | vodka_pumpkin LOL
Jan 17, 2020 8:48:03 pm 249  .:: DUHL ::. :D
Jan 17, 2020 8:48:01 pm 8  WHX | vodka_pumpkin gg
Jan 17, 2020 8:48:00 pm 8  WHX | vodka_pumpkin knew it
Jan 17, 2020 8:47:55 pm 18  FeliFF not fair
Jan 17, 2020 8:47:49 pm 18  FeliFF 5 to 2
Jan 17, 2020 8:47:05 pm 249  .:: DUHL ::. nooob hahaha
Jan 17, 2020 8:47:00 pm 2  Spoky Ga hhh
Jan 17, 2020 8:46:17 pm 109  ApoCaLyPs3. u picku materf
Jan 17, 2020 8:43:31 pm 109  ApoCaLyPs3. :(
Jan 17, 2020 8:43:24 pm 18  FeliFF HAHAHAHA GOOD
Jan 17, 2020 8:43:24 pm 109  ApoCaLyPs3. noob
Jan 17, 2020 8:43:22 pm 8  WHX | vodka_pumpkin hahahahahaha
Jan 17, 2020 8:43:16 pm 18  FeliFF Bad...
Jan 17, 2020 8:43:13 pm 18  FeliFF HAHAHAHA
Jan 17, 2020 8:41:01 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nice!
Jan 17, 2020 8:35:23 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nice try!
Jan 17, 2020 8:33:41 pm 2  Spoky Ga sorry
Jan 17, 2020 8:33:20 pm 18  FeliFF Hahahahah
Jan 17, 2020 8:33:09 pm 148  MACLELLER hajajajaja
Jan 17, 2020 8:32:09 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nice!!!
Jan 17, 2020 8:30:47 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :D
Jan 17, 2020 8:30:45 pm 18  FeliFF Hahahaha
Jan 17, 2020 8:29:18 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :D
Jan 17, 2020 8:29:15 pm 109  ApoCaLyPs3. .rs
Jan 17, 2020 8:28:16 pm 8  WHX | vodka_pumpkin gg
Jan 17, 2020 8:28:12 pm 109  ApoCaLyPs3. /rankstats
Jan 17, 2020 8:28:09 pm 91  Deiny El Pro gilberd
Jan 17, 2020 8:28:07 pm 109  ApoCaLyPs3. .rankstats
Jan 17, 2020 8:28:06 pm 8  WHX | vodka_pumpkin WOOT
Jan 17, 2020 8:27:57 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :D
Jan 17, 2020 8:27:55 pm 18  FeliFF hahahah
Jan 17, 2020 8:27:51 pm 8  WHX | vodka_pumpkin feliff we need your skills!
Jan 17, 2020 8:27:01 pm 8  WHX | vodka_pumpkin haha nice name :P
Jan 17, 2020 8:24:37 pm 18  FeliFF I jumped
Jan 17, 2020 8:24:33 pm 18  FeliFF WAS lUCk hahah
Jan 17, 2020 8:24:20 pm 8  WHX | vodka_pumpkin hahah
Jan 17, 2020 8:22:14 pm 8  WHX | vodka_pumpkin :P
Jan 17, 2020 8:21:58 pm 18  FeliFF Hahahah
Jan 17, 2020 8:17:25 pm 18  FeliFF Hahahah i cant
Jan 17, 2020 8:17:21 pm 18  FeliFF 4 to 3
Jan 17, 2020 8:17:17 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nevermind haha
Jan 17, 2020 8:17:12 pm 8  WHX | vodka_pumpkin feliff come ct!
Jan 17, 2020 8:16:23 pm 109  ApoCaLyPs3. grande merda
Jan 17, 2020 8:16:14 pm 8  WHX | vodka_pumpkin LA MIERDA!
Jan 17, 2020 8:15:41 pm 18  FeliFF LETS SEE
Jan 17, 2020 8:15:40 pm 109  ApoCaLyPs3. taka sie
Jan 17, 2020 8:15:36 pm 18  FeliFF HAHahaha
Jan 17, 2020 8:15:30 pm 8  WHX | vodka_pumpkin time to die! :D
Jan 17, 2020 8:15:28 pm 18  FeliFF hahah
Jan 17, 2020 8:15:26 pm 18  FeliFF All good
Jan 17, 2020 8:15:22 pm 8  WHX | vodka_pumpkin nothing much bro
Jan 17, 2020 8:15:17 pm 18  FeliFF Watsup bro
Jan 17, 2020 8:15:12 pm 18  FeliFF Hahaha
Jan 17, 2020 8:15:11 pm 8  WHX | vodka_pumpkin HOW IS THE NEWS
Jan 17, 2020 8:15:09 pm 8  WHX | vodka_pumpkin FELIFF
Jan 17, 2020 7:52:53 pm 109  ApoCaLyPs3. :D
Jan 17, 2020 7:47:26 pm 35  xPlayerx=) gg
Jan 17, 2020 7:38:41 pm 231  KELLS bien valido madre
Jan 17, 2020 7:38:20 pm 231  KELLS ese deiny vale madre
Jan 17, 2020 7:33:43 pm 231  KELLS ese deiny ya esta mueto jaja
Jan 17, 2020 7:29:30 pm 35  xPlayerx=) hack
Jan 17, 2020 7:29:23 pm 35  xPlayerx=) gg
Jan 17, 2020 7:22:24 pm -  TAIWNA noob gogo
Jan 17, 2020 7:15:05 pm 35  xPlayerx=) ya va deiny ya entro
Jan 17, 2020 7:14:57 pm 35  xPlayerx=) aya va deiny esperate ya entro
Jan 17, 2020 7:14:46 pm 35  xPlayerx=) ya
Jan 17, 2020 7:12:59 pm 35  xPlayerx=) abajo
Jan 17, 2020 7:11:36 pm -  <Warrior> Player bamos
Jan 17, 2020 7:10:24 pm 63  KOT bots
Jan 17, 2020 7:09:43 pm 63  KOT :D
Jan 17, 2020 7:09:38 pm 35  xPlayerx=) queeeee
Jan 17, 2020 7:09:18 pm 35  xPlayerx=) x2
Jan 17, 2020 7:09:09 pm 91  Deiny El Pro buena
Jan 17, 2020 7:08:52 pm 91  Deiny El Pro porlos reenes
Jan 17, 2020 7:05:35 pm 35  xPlayerx=) atras
Jan 17, 2020 7:05:04 pm 35  xPlayerx=) atras
Jan 17, 2020 7:04:59 pm 35  xPlayerx=) atras
Jan 17, 2020 7:04:56 pm 35  xPlayerx=) atras
Jan 17, 2020 7:04:47 pm 35  xPlayerx=) sigue
Jan 17, 2020 7:04:03 pm 35  xPlayerx=) gg
Jan 17, 2020 7:01:19 pm 63  KOT gow ]
Jan 17, 2020 7:00:05 pm 35  xPlayerx=) xd
Jan 17, 2020 6:56:07 pm 35  xPlayerx=) xd

Admin Options: